2018. február 21., szerda

Lemfo C6 gyermek GPS nyomkövető okosóra ÚJ 2 db - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Karácsonyra vásárolt, de ajándékba nem adott két db. SIM kártyás, GPS nyomkövető gyermek okosóra.
A gyerekeimnek vettem, de nem tudom rászánni magam a beállítására. Sajnos az eredeti terméklapot nem találtam meg. Angol nyelvű használati útmutató van hozzá, illetve töltőkábel. Mindkettőt bekapcsoltam, de nem állítottam be. Elvileg GPS, hívószám-beállítás (vészhíváshoz), kerítés beállítási lehetőség adott az órához, egy alkalmazást kell letölteni hozzá. 6. 400 Ft-ért vásároltam a két órát az E-bayen. Nem érintőképernyős, mellékelek képeket. Fontos a sim kártyák PIN kódjait használat előtt inaktiválni!!!
Kísérletező kedvű műszaki beállítottságú aggódó szülőknek ajánlom. Garanciát nem tudok vállalni.
Doboz nélkül elsőbbségi ajánlott levélként fel tudom adni postán.


Jelenlegi ára: 2 000 Ft
Az aukció vége: 2018-03-14 17:18 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése