2019. augusztus 28., szerda

Éjjellátó asztali óra kamera kémkameral, videó és hangrögzítéssel. - Jelenlegi ára: 1 Ft

Asztali óra rejtett kamera éjjel látó infra ledekkel, mely alkalmas saját helyiségek folyamatos megfigyelésére, amennyiben hálózatra van kötve.
Éjjellátó asztali óra rejtett kamera paraméterei:
A kamera kijelzőjén FÓLIA van nem karcos...
11920*1080 FULL HD felbontás
Infra ledek segítségével sötétben is képes felvételt készíteni. Látótávolság éjszakai módban kb. 6-8 méter.
Adaptere, és USB hosszabbítója segítségével hálózatra köthető
Áramszünet esetén beépített kumulátora segítségével kb. 6-7 órán át  képes menteni a felvételt
MicroSD kártya foglalat, max 32 GB támogatás
Kiváló minőségű, éles, színes felvétel
Éjjellátó asztali óra rejtett kamera
Távirányató
Adatkábel
A terméket én nem tudtam beüzemelni, látszólag hibátlan led vissza jelzést adott töltés közben, nálam nem működött.
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT alkatrésznek árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...
A képek a termékről készültek,
garancia visszavásárlást nincs a termékre!


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2019-09-18 15:35 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése