2021. február 23., kedd

Nintendo Entertainment System (NES) konzol csomag - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

Eladó a képeken látható NES játékkonzol tartozékokkal, játékkal.
A csomag pontos tartalma:
- Nintendo NES játékkonzol (NESE-001)
- 1db Nintendo NES kontroller
- 1db NES tápegység
- AV kábel (kompozit videó + sztereo audió)
- 1 db eredeti játék
   - Nintendo World Cup
A konzol, kontroller és a játék kipróbálva, rendben működnek. A konzol meg lett bontva, magas páratartalmú helyen lehetett tárolva, a fém részek rozsdásak voltak, a PCB-n is látszódik a nedves környezet hatása. A fém elemeket amennyire tudtam lecsiszoltam, az RF modulátor házát rozsdamaró folyadékkal kezeltem. Elektrolit kondenzátorok cserélve, LED cserélve. A műanyag ház sárgult, két sarkán kis műanyag darab hiányzik. A tápegység konzolhoz csatlakozó vezetékét cseréltem.
Csak a kompozit kimenetet próbáltam, azon szépen jön a kép, hang is. Az RF kimenetet nem próbáltam.
Garancia, visszavásárlás és licittörlés nincs. Használt és régi elektronikai termékek, így kiszámíthatatlanok. Személyes átvételnél lehetőség van kipróbálni, postázás esetén minden felelősség a vevőé. Bármi kérdés van, azt licitálás előtt tedd fel, utólagos reklamációnak helye nincs!
A TV és minden más, a képen esetlegesen látható dolog, ami nincs a fenti listában, értelem szerűen nem képezi az aukció tárgyát!
Átvétel: személyesen Székesfehérváron általam megjelölt helyen, egyeztetett időpontban van lehetőség. Posta megoldható a vevő terhére, előreutalást követően.  Postázásnál kérem figyelembe venni, hogy amennyiben nem találok itthon megfelelő csomagolóanyagot, úgy el kell mennem a postára venni, amiért +1500 Ft csomagolási költséget felszámolok a szállítási költségen felül! Amennyiben ez nem elfogadható számodra, kérlek ne licitálj!
Fix árra vonatkozó ajánlatokat meghallgatok, amennyiben ez magasabb, mint a kikiáltási ár és még nem érkezett licit a termékre. Több hirdetésem együttes vásárlására vonatkozó ajánlatokat is szívesen veszek. A gyűjteményem csökkentése a cél, nem szándékozom örökké tárolni ezeket. Ez nyilván nem jelenti azt, hogy mindenáron megválok tőlük, ezt kérlek vedd figyelembe, amikor ajánlatot teszel!
Köszönöm, hogy benéztél!

Jelenlegi ára: 12 000 Ft
Az aukció vége: 2021-02-24 03:02 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése