2020. december 29., kedd

C&A MOLETTI NŐI TÉLIKABÁT 52-ES Fix árnál ingyen Foxpost! - Jelenlegi ára: 2 999 Ft

Eladó a képeken látható ruhadarab!  
Beleírt méret: 52
Próbáltam a fotókon megmutatni a ruha állapotát.
Minden fényképet amit feltöltök én készítettem a ruháról.
KISEBB HIBÁK ELŐFORDULHATNAK DE NEM JELLEMZŐ. Legtöbbször a zsebében kis lyuk. Azt rendszeresen elfelejtem megnézni. : ) Ne feledd használt ruhát vásárolsz!  
Majdnem minden nap töltök fel ruhákat , így ha szeretnél értesítést kapni róla akkor jelölj be "kedvenc" eladódnak és akkor kapsz emailt a rucikról.
Ha a fotókon nem láthatod a ruha hátát akkor az azért van mert sima egyszínű.
Oldalamon nagyon sok hasonló ruhát találsz így ha van kedved nézz körbe nálam.
Köszönöm érdeklődésedet.  
A terméket próbálni csak Budapesten  a 13. kerületben van lehetőség minden héten hétköznap 1 délelött. A többi napon Üllőn tudod átvenni.
Fix áras vásárlás esetén én állom a Foxpostot automatába.
A ruháról több képet nem tudok neked küldeni , méregetni nem tudom.
Szép béléssel!
A termék szöszmöszös lehet kicsit .  
Legyen szép a napod!
Zs2

Jelenlegi ára: 2 999 Ft
Az aukció vége: 2020-12-30 05:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése